یکی از نسخه‌های فرعی سری Warhammer 40,000 است که مبارزات تاکتیکی و Turn-base را به بازی می‌آورد. در این نسخه، شما پیشرفته‌ترین نیروهای Imperium را کنترل خواهید کرد؛Adeptus Mechanicus. سیاره‌ی جدیدی به نام Necron در Silva Tenebris کشف شده است و وظیفه‌ی شما این است تا در این سیاره به کاوش بپردازید و اسرار نهفته شده در این مکان را پیدا کنید. این بازی توسط Bulwark Studios توسعه و Kasedo Games آن را روانه‌ی بازار کرده است.

در بازی، شما می‌توانید تمام اعضای جوخه‌ی خود را انتخاب کنید و با جمع آوری منابع، به دنبال تکنولوژی‌های پیشرفته‌ی موجود در این سیاره بگردید و قدرت خود را افزایش دهید. تمام انتخاب‌های شما، بر روی ماموریت فعلی تاثیر می‌گذارد و زنده ماندن اعضای جوخه‌ی شما، به این تصمیم‌ها بستگی دارد. در بازی 50 ماموریت مختلف وجود دارد که در هریک، اهداف مختلفی برای شما در نظر گرفته شده است و نحوه‌ی کامل کردن این ماموریت‌ها، کاملا در دست شما است. شما می‌توانید جوخه‌ی خود را با ارتقاهای پیشرفته، ماشینی‌تر کنید تا قدرت آسیب رسانی آنها را به بیشترین حد ممکن برسانید. در بازی، به داستان و شخصیت پردازی‌ها، توجه زیادی شده است و هر شخصیت، ویژگی‌ها و اهداف خود را دارد که ممکن است این مسائل، خود را در یک ماموریت به وضوح نشان دهد. در سیاره‌ی Necron، منابع و تکنولوژی‌های بسیار قدرتمندی نهفته شده است اما خطری که برای به دست آوردن این منابع در مقابل شما قرار می‌گیرد، بسیار خطرناک و کشنده است. انتخاب‌های مربوط به جمع آوری منابع یا رها کردن آنها، تاثیر بسیار زیادی بر روی آینده‌ی جوخه‌ی شما خواهد گذاشت. با کامل کردن یک سری چالش مشخص، توانایی‌هایی به شما اضافه می‌شود که شما در هر ماموریت، تنها یک بار می‌توانید از آنها استفاده کنید. این توانایی‌ها بسیار قدرتمند هستند و کمک شایانی برای کامل کردن ماموریت‌ها به شما می‌کنند.

اگر از طرفداران سری Warhammer هستید، Warhammer 40,000: Mechanicus مبارزات نوبتی جذابی را با داستان Warhammer، به شما ارائه می‌دهد که باعث تفاوت‌های زیاد این نسخه با نسخه‌های دیگر بازی می‌شود.


گیم پلید بازی ,جوخه‌ی ,warhammer ,منابع ,کامل ,می‌توانید ,کامل کردن ,اعضای جوخه‌ی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرجعی برای سوالات متداول شما money maker گردشگری استان چهارمحال بختیاری تری amlakkhani طب سنتی اردبیل،اردبیلیم،آرتاویل،آرتاویلیم amina